Biten Ürünler #1

Aralık 29, 2011

Ev dolup taştığı için zaman zaman yapıyorum bu tür temizlikleri...Ama açıkçası bir ürünü bitirebilmek benim için çok zor :(( Ancak bunlar nihayet bittiiiiii :)) Yaşasınnnn.... :))


Çok zamandır biriktiriyorum bunları,ev çöp eve dönmesin hemen yayınlayayım dedim ama ben bunu yayınlayana kadar yeni bitenlerim de oldu :( Onlar da başka zamana artık :)



Nivea Doğal Manikür El Kremi : Kokusu çok azıcık ağır geldi bana,ilk zamanlar gerçekten güzel bir kremdi ancak sonraları plastik gibi durmaya başladı elimde :s Nihayet bitirdimmmm :)) Bi daha alır mıyım?Sanmıyorum,onu alacağıma aynı kıvamda ve özellikte Neutrogena El ve Tırnak Kremi'ni aldım :)

 Arko Nem Gizli Bahçe Yoğurt & Böğürtlen Özlü Krem : Bu kremi sevdim,çantaya atmak için ideal ama böyle kokuları sevmiyorum :( Bi daha almam sanırım.. :s

Flormar 97 Numara Pudra..Yazısı için tık tık...

Nive Lip Care Essential : Çok sevdiğim dudak koruyucum,gerçekten nemlendirme sağlıyor hem de yoğun... :) Yine aldım :))

She is Cool Roll On : Kokusuna bayıldığım bi ürün...Ama akıp etrafa bulaşıyo diye sinir oluyorum,kapağı her açtığımda etrafı beyaz beyaz kabuklu...Sırf o yüzden sinir oluyorum ama ter kokusuna çözüm gerçekten :) Hem de misssss gibi bi kokusu var... :))

Avon Wish Of Love Parfüm : Artık gına geldi bu parfümden gınaaaaaaaaa....Herkes wish of love kokuyo,ilk zamanlar çok seviyordum ama sonra bitirmek kabus oldu.anneciğime verdim ben de :))

Avon Brazil Beat Parfüm: Vücut Spreyi ile beraber almıştım,çok severek aldım ama migren laneti bu kokuyla da arama girdi.Annem kullanıyordu ara sıra,helal olsun kokuyu migrenime çaktırmadan bitirmiş :))

Parmex Aseton : Çok uzun yıllardır bu asetondan başka aseton kullanmıyorum.Ama artık daha zararsız şeyler kullanmak istiyorum,önerisi olan??

Evet şimdilik bu kadar.Kremler neden kesik derseniz,annemin kremi sonuna kadar kullanabilme çabasının bir sonucu :)) Tozlanmasın diye de iç içe geçiriyoruz ilk resimdeki gibi :))

Bu yazılar da ilginizi çekebilir

7 yorum

  1. aynısını benim annemde yapıyo yaa =)) haa ayrıca o pudrayı atma bitmemiş daha yazık o kalanıyla far bazı yap=)

    YanıtlayınSil
  2. Bence de atma o pudrayı atılır mı kız pudra:P Kesme fikri de iyiymiş haa :) Ne güzel bi sürü şey bitirmişsin ne mutlu sana böce:)

    YanıtlayınSil
  3. Atmadım zaten pudrayı ama far bazıni nasıl yapcam tam bilmiyorum :((
    Justuntitled tatlım bitirene dek öldüm ama :)))

    YanıtlayınSil
  4. http://www.youtube.com/watch?v=EZGBmP6T0wA&feature=related al canım bu videosu :D ben yaptım sürekli kulllanıyorum =)

    YanıtlayınSil
  5. canımcım biliyorum gördüm senin postunu da benim fondotenim yokkkk :((

    YanıtlayınSil
  6. ya lütfen aldıklarının fiyatlarını yazar mısın.

    YanıtlayınSil

Facebook Sayfamı Takip Edin