Avon Super Enchant Mascara (Maskara)

Ekim 29, 2011

Çok zamandır almış olduğum maskaram bayatladı,atılma vakti geldi.
Atmadan önce yazısını yazayım dedim :))

Bu maskaranın içinde yanlış hatırlamıyorsam doğal bitki özleri vardı.Kirpikleri hacimlendiriyordu sanırım,ama yok kirpikler sürünce hacimlenmiyor ama uzuyor.Son günlerde kirpiklerimi kaşındırıyor bayağı,atmaya karar verdim.Bi daha alır mıyım?Düşünmem lazım,kirpikler çok abartılacak gibi güzelleşmiyor ama bildiğin maskara işte :D Göz makyajımda günlük kullanım için alabilirim,çünkü ben zaten çok fazla maskara meraklısı biri diilim :( Göz makyajında takma kirpik etkisi sevenlerden de değilim,yani kendime yakıştırmıyorum en azından.Günlük hayatta çok abartılı oluyor,bi de kirpiklerimin azizliğinden olsa gerek tek kat maskara bile sürünce gözlüklerim maskara oluyor :D 

Bi de ben maskara deyince dolgun kalın fırçalı seviyorum, Avon Super Shock Mascara o konuda beni memnun ediyor :) Neyse makyaj blogumda sizlere anlatacağım bu maskara da (Avon Super Enchant Mascara) "ortalama" bi maskara...

Avon Super Enchant Mascara-1

Çok gereksiz şekilli bi fırçası var,ama bi konuda hakkını yememek lazım.Bayatlamasına rağmen topak topak durmadı kirpiklerimde,ve kirpiklerimi yapıştırmadı birbirine.

Avon Super Enchant Mascara-2

Avon Super Enchant Mascara-3



Bu yazılar da ilginizi çekebilir

6 yorum

  1. Ay o nasıl fırça öyle :D Aman bebeğim kaşındırıyosa filan hiiç kullanma, at gitsin:) Nedense ben de maskara meraklısı değilim, yüzlerce farım olsun yetmez, ama bi maskarayı çürüyene kadar kullanırım :D:P bu arada artık ben de senin bi ''böce''nim :)))

    YanıtlayınSil
  2. teşekkürler tatlım çok sevindimseni de çok sevdim böcemmmmm :)) (Böceğin sevimli hali böce mesela uğur böcesi) Fırça kabus gerçekten,bana da far yetmezzzz hatta avonun 4 lü farlarından yığınla var.Onunla ilgili yazım da mevcut :))

    YanıtlayınSil
  3. sana tavsiyem maskarayı kullanacağın zaman fırçadaki fazla rimeli alman
















    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. fırçadaki rimeli her sürüşte alırım.Sevmem öyle topak topak,ama yok.Bu yine de topaklanıyor :S

      Sil
  4. bendede aynısından var fiyatı 5 lira olan bir maskaradan çok şey beklememek lazım

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. doğru haklısın :)) Ama bazen avonun ucuz ürünleri harika çıkabiliyor :D

      Sil

Facebook Sayfamı Takip Edin