Avon Color Trend Lip Gloss : Kiss kiss

Eylül 27, 2012

Avon ürünleri yeni bir yüz kazandı birkaç aydır.Ürünlerin görünümü,renkleri filan değişti.Bundan en çok nasibini alansa Color Trend Serisi oldu.Evet yaza çok uygun olabilecek bir konsept ancak dediğim gibi "yaza" uygun.Havalardan ne kadar kendini belli ettirmese de malum sonbahardayız ve ben artık yavaş yavaş geçiş yapmak istiyorum kullandığım renklerle.

Bu renk sıkıntısı en çok color trend serisinin rujlarında oldu.Eski sevdiğim favori renkler kaldırılmış yerine cırt renkler gelmiş :))) Kullanan ve sevenler elbette vardır ama avon eski renklerin tutulurluğunu göz ardı etmemeliydi :(

Neyse efendim konu bu değil.Yeni ürünlerden nasibimi ben de alayım dedim ve bu glosslardan edinmek istedim.Son günlerde bende doğal kırmızı ve ıslak görünümlü (SİMSİZ) glosslara takınca bir iki tane gloss aldım.Bunlardan biri de yeni çıkan KİSS KİSS :)


Bu glossların yapısını seviyorum,simsizler gerçekten ve yapış yapış durmuyorlar.Gerektiği kadar yapışkan :) Yani gloss yapışkanlığında.Gloss filan deyip duruyorum bazı arkadaşlar ne bu lipgloss yok stick deo bilmem ne diyorlar :) Gloss bildiğiniz parlatıcı arkadaşlar :) Dudak parlatıcısı :))

Rengi benim istediğim gibi doğal kırmızı diil de iddialı bir kırmızıdan bozma vişne çürüğü :D Yani iddialı :) Fakat gerçekten sevdim kendisini,azıcık sürülüp yayılırsa güzel durur diye düşünmekteyim.Fiyatı da 6-7 TL gibi bişey miydi neydi...Bir de bu yeni ambalajı sevdim,fırçanın başlığını değiştirip beyaz yapmışlar (öndecen pembeydi),fırçanın sünger oluşunu seviyorum,diğer fırça şeklinde olanlar tam bir facia oluyor benim ellerimde :D

Denenebilir,ben sevdim.Evet renk isteğimi karşılayamadı ama yine de çokkkkk sevdim.Ha bu arada tadı da şeker gibi <3

Bu yazılar da ilginizi çekebilir

10 yorum

  1. :) Rengin tanımına bayıldım, kalıcılığı nasıl bu glossun?

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Kalıcılığı idare eder canım, bişey yiyip içmeyene kadar kaldı bende.Yani 1-2 saat :D

      Sil
  2. Sırf tadından ötürü alınır yani:)

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. yok yok o kadar diil :D tadı aynen şeker :D tadı için alacaksan şeker ye :D Ama rengi ve fiyatına göre performansı güzel :)

      Sil
  3. AVON COLR TREND MASKARA KULLANAN ARKADAŞLAR MEMNUNMUSUNUZ.. BENDE ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM KARARSIZ KALDIM..

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Color trend maskarayı hiç kullanmadım açıkçası,bilmiyorum :((

      Sil
  4. merhaba arkadaslar ben fondoten ve pudra arıyorum yuzumun t bolgesınde yaglanma oluyor zaman zamanda kuru. ne kullanabılırım bılmıyorum dogal bır gorunum ıstıyorum. avonda yenı urunler var ama kapatıcılıkları nasıl bılmıyorum yardımcı olursanız cok sewınırım canlarım :)

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,öncelikle yorumunuzu şimdi görüyor olmama o kadar üzüldüm ki :( Maille de sorsaydınız keşke.Çok özür diliyorum geç gördüğüm için,zaman zaman blogda yenilikle olduğu döneme denk geldi sanırım ve göremedim :(

      Sil
  5. Avon ürünlerini kullanıyorum ve aynı zamanda satışını yapıyorum Color Trend maskaralar hem güzel istediğiniz sonucu veriyor, hem de fiyat olarak da uygun. Tavsiye ederim.
    Pudra olarak da yine Color Trend serisinde yağsız pudra mevcut, karma cilde sahip olduğum için rahatlıkla kullandığımı söyleyebilirim.
    Takipteyim, bende bloğuma beklerim :) http://kadinlaraaozel.blogspot.com/

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Color trend rujları ve glossları seviyorum,pudraların eski hallerini hiç sevmiyordum ama yenilenen seriyi hiç kullanmadım :( Evet fiyat olarak uygun ama malesef ucuzluklarını zaman zaman belli edebilen ürünler çıkabiliyor.Ben de avon satışı yapıyorum ama kendime :D Geleceğim çok teşekkürler...

      Sil

Facebook Sayfamı Takip Edin