Flormar Alışverişim :)

Ağustos 25, 2011

Flormar e-satış'tan güzeeeel bi oje ağırlıklı internet alışverişi yaptım,konu komşuya da aldım tabi toplandık sipariş verdik.Bunlar benimkiler :)
Ojeleri az önce yazmıştım zaten,bir göz farı aldım.Süper Matte M11 Far,siyah ve mat :) Bayıldımmmmmmmm....
Bir de beyaz göz kalemi aldım,aydınlatma için alt göz kapağımın içine sürmek için,ama dikkatli olmak lazım sürerken,çünkü dikkat etmeyince kirpik dibine bulaşıyo kirpik dipleriniz çapaklanmış gibi duruyo :(

Flormar Alışverişim-1

Flormar Alışverişim-far-kalem

Flormar Alışverişim-far

Bu yazılar da ilginizi çekebilir

4 yorum

  1. Kuzum sen de benim gibi ojeleri bile internetten mi alıyosun :( Ben çok böekk kaka bi şehirde yaşıyorum da. bulamıyorum hiçbi seyi. sen de mi öylesinn :( bu arada o flormarın açık kahve gibi yavruagzı gibi bi ojesi sırıtıyo gözüme gözüme. onu da sür sürüştür göster bize e mi:)

    YanıtlayınSil
  2. o kahve gibi olan renk mi canım,ilk resimde farın arkasında kalan,ay evet ben de ö böyk şehirlerden birindeyim,aradığını bulamayanlardanım yani.Evet internetten alıyorum bi çok ojeyi de,ve bazen sonuç hüsran oluyor,renkler tutmuyor filan... :D

    YanıtlayınSil
  3. Hem o kahve hemde kahvenin yanında kalan turuncumsu ojeyi diyorum:) O gri de hiç fena değil aslında :D Böykk şehirlerin canı cehenneme dostuuuaamm:P:P:P:P

    YanıtlayınSil
  4. tatlım o turuncumsuyu hiç sevmedim ben,girye de sevgilim "işlemci macunu" dedi :D

    YanıtlayınSil

Facebook Sayfamı Takip Edin